Kasvet Ulu kimdir?




Umut Yazar, tercih ettiği adıyla Kasvet Ulu; 26 yaşında, Ankaralı. Öyküleri ve şiirleri Lemur Dergi, Dedektif Dergi, İshak Edebiyat, Yazarevi, Lagari Fanzin, Hayalet Resimli Mecmua, Meskalin Fanzin, Mahal Edebiyat, bilimkurgukulübü, YBKY Dergi gibi mecralarda yayınlandı. Kayıp Rıhtım 10. ve 11. Yıl özel seçkilerinde yazdı. Dokuz yazar arkadaşıyla “Zaman” temalı bir fankit yayınladı. Gaye Keskin ve Müge Koçak ile Paralel Evren adında bir kurgu podcasti yapıyor. Lemur Dergi ve Dedektif Dergi’de her ay çizgi romanları yayınlanıyor. Öyküleri Edebiyatist Yayınevi’nden çıkan Yazarevi 2021 Seçkisi’nde ve Mantis Yayınevi’nden çıkan Esrarengiz Hikâyeler: Tuhaflıklar Cildi’nde yer aldı.
Kutsal kitabı Neuromancer, milli marşı Allı Turnam, Allahı Atatürk. Sevdiği bir yazarın dediği gibi; dersimiz kasvet, konumuz Ankara, alkol 215 promil, vaziyet bombok...

ulu.kasvet@gmail.com

Yorumlar

  1. Bu gece blog sayfalarınıza bakacağım şimdi acele ile bir göz attım bunları seslendirmem için izin var mı  umarım kanalımda seslendirdiğim öyküleri dinlemişsinizdir, şayet beğendiyseniz sizinkileri için izin istiyorum

    not: bana yazdığınız mailden cevap yazdım fakat geri döndü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Seslendirmenizi tabii ki canı gönülden isterim. Kanalınızdaki çoğu seslendirmeyi dinledim ve çok beğendiğimi söyleyebilirim.

      İyi çalışmalar. Kasvet.

      Sil
  2. https://www.youtube.com/watch?v=pFVIv5VK9D4

    YanıtlaSil

Yorum Gönder